Ardahan’da vatandaşlar, belediye önünde toplanarak imar uygulamasına tepki gösterdi.
Kentte bir grup, İmar Kanunu 18. maddenin uygulamasının mağduru olduğunu belirterek, konuya tepki göstermek için Ardahan Belediyesi önünde toplandı.
Grup adına açıklama yapan Candar Yılmaz, 18. maddenin çok sayıda mağduru olduğunu ileri sürerek, bununla ilgili belediyeden çözüm beklediklerini söyledi.
Mağduriyetlerinin giderilmesi için toplandıklarını, ancak günlerdir belediyenin kendilerini muhatap almasını beklediklerini belirten Yılmaz, “Arsamızda ve mülkümüzde işlem yapamıyoruz. Bu konuda mağduruz çünkü süreç devam ediyor. Devam eden bir süreçte ise bize izin verilmiyor. Mağdur olduğumuz için toplandık.” dedi.
Vatandaşlardan Tarık Yıldırım da tepki göstermek için her hafta toplanacaklarını söyledi.
Muhatap aradıklarını anlatan Yıldırım, “Sürecin tamamlanmasını bekliyorum. Ne zaman tamamlanacak henüz bize bilgi veren yok.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026SPOR
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8130 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5008 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5006 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3353 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2213 kez okundu